20 Ekim 2009 Salı

Yeniden Uyanış

8 sene önce aktif olarak başladığım Sistem programcılığı sürecinde ne yazık ki hep tek başıma kaldım. Bu doğrultuda başlattığım onlarca proje ya daha doğduğunda ya da bitişine çok az kala, tek kişi olmanın verdiği motivasyonsuzluk ve ekip ruhunun vermesi gerektiği sinerjinin yokluğu yüzünden ölü projeler sayfalarına girdi. Ancak sanırım artık şu sıralar bu durum değişecek gibi. 2 hafta önce tanıştığım Emre Tınaztepe ve bugün bloguna denk geldiğim Kutalmis arkadaşlarım ülkemizdeki bu hiç doğma şansı bile yakalamamış Sistem Programcılığı konusunda hala umudum olması gerektiğini hatırlattı. Kendilerine blogum vasıtası ile çalışmalarında başarılar der, fırsatı doğduğunda birlikte güzel projeleri hayata geçirebilecek ortamlarda bulunmayı dilerim.

3 yorum:

  1. arkdaşları takip edelim o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. Umarım herşey yolunda gider ve aynı şekilde devam edebiliriz... Türkiye'de bu işten anlayan adam yok demiyorum, fakat hepsi ticari maksatla çalışıyor. PARDUS vs. gibi projeler ülkemize çok faydalı fakat birilerinin bu yolu açması gerekiyor. Umarım aynı şekilde devam eder...

    Saygılar, EMRE

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle çok teşekkür ederim. Açıkçası benim de düşüncelerim sizleri gördükten sonra değişti ve cesaretlendim.
    Umarım Türkiyede de artık sektör programları dışında, programcılığın ağır sanayisini oluşturan sistem programcılığı konusunda ciddi çalışmalar yapılır.

    YanıtlaSil